poem from Primitive pianos via google translate

Gluttons

Bu 03,28 ikinci günü ve benim buzdolabı Pınar Doğal Yoğurt doludur. Benim pencere dışında ışıkları bir pus olduğunu. Ben REAL alışveriş merkezi daha kötüyüm. Dualar hava taçlandırdı. Ben tercüme istiridye oldu. Burası dünyanın fındık yapılmış olmasıdır. Ben bir Roma hamamı kalıntıları bekliyorum. Ben Augustus tapınağı bekliyorum. Ben Secure Confident Geleceğe Anıt bekliyorum! Herkes sert yüzünde görünüyor ama mouthholes yumuşak.

O 06,42 olduğunu. Ben bir saat uyuyorsun. 15 dk uyanıyorum suçsa kadar. Hayatımın bir geceydi. Ya da parçaları. Kar ve microbrews, ping pong bira, otel odalarında erotik gece. Kağıt yolları ve yüzme havuzları. Küçük çocuk ve büyük çocuk. pencere, terli pantolon ve küflü peynir karşı Dusty eller. komodinin üzerinde Hands. Koşu ve koşma yuvarlak izler. İsa tavanda. kamyon geçmesini Angel ışık. Mormon misyonerler dan Tootsie yuvarlanıyor. Las Vegas göl ve roket gemi.

O 09.00 olduğunu. Ve benim tabanı Ankara sicks kırmızı kil yağmur yağdı vardır. Eski kapıda taşları kızdırma. Bu devam eden bir göçebe şiir olduğunu. Ben doğu kampüs kafeteryada Seftali Nektari içiyorum. karanlık uluyor benim ikiz aramak bu bahçesinde. Temizleyiciler çevremdeki temizleyin. Ne zaman uyanık ne cildinize yapışır? Kim bu keenings renkler? Eski satıldı. Bu soğuk rüzgarda duyular itlaf ben yiyip bitiren hissettim. Hamd dönen derviş. boş bir tabakta yaprakları ecstasy. Olmayan otel erotics uyandırarak. Corona kliniği bulunmaktadır. Ben% 90 obur özgürüm.